מזון לגורי כלבים בני חודשיים עד שנה - גלו את מגוון המזונות המתאים להם https://www.spets.co.il/age/חודשיים-עד-שנה/ יבואן בוטיק של מותגי מזון איכותיים לכלבים וחתולים Tue, 26 Mar 2024 10:28:55 +0000 he-IL hourly 1 https://wordpress.org/?v=6.2.5 https://www.spets.co.il/wp-content/uploads/2021/05/cropped-Spets-Logo_32-32-PX-94x94.png מזון לגורי כלבים בני חודשיים עד שנה - גלו את מגוון המזונות המתאים להם https://www.spets.co.il/age/חודשיים-עד-שנה/ 32 32 מגליום לגורי כלבים https://www.spets.co.il/product/meglium-dog-puppy/ Wed, 09 Aug 2023 13:25:02 +0000 https://www.spets.co.il/?post_type=product&p=3576 גלו את מגליום לגורי כלבים, נוסחת מזון מאוזנת בקפידה שנוצרה תוך מחשבה על גורים גדלים. ארוחה זו, המשלבת בשרים, דגים, אורז וירקות מובחרים, מוכנה בטכניקות בישול ואידוי פשוטות ועמוסה בויטמינים ומינרלים חיוניים,. אפשרות מזינה זו מספקת את האנרגיה הדרושה לגורים צעירים ומשביעה את החיך המתפתח שלהם בו זמנית.

הפוסט מגליום לגורי כלבים הופיע לראשונה ב-Spets.

]]>
גלו את מגליום לגורי כלבים, נוסחת מזון מאוזנת בקפידה שנוצרה תוך מחשבה על גורים גדלים. ארוחה זו, המשלבת בשרים, דגים, אורז וירקות מובחרים, מוכנה בטכניקות בישול ואידוי פשוטות ועמוסה בויטמינים ומינרלים חיוניים,. אפשרות מזינה זו מספקת את האנרגיה הדרושה לגורים צעירים ומשביעה את החיך המתפתח שלהם בו זמנית.

הפוסט מגליום לגורי כלבים הופיע לראשונה ב-Spets.

]]>
קרוקקס וולנס לגורי כלבים בינוניים וגדולים עוף ואורז https://www.spets.co.il/product/crockex-wellness-dog-puppy-medium-maxi-chicken-rice/ Tue, 04 Jul 2023 11:27:42 +0000 https://www.spets.co.il/?post_type=product&p=3545   מיסטר פט איטליה מציגה תזונה מותאמת במיוחד לגורים גדלים: מזון לגורי כלבים שתוכנן בקפידה עבור כלבים גדלים. עשוי מרכיבים באיכות גבוהה ותומך בצמיחה ופיתוח שרירים. עשיר בויטמינים ומינרלים חיוניים ומקדם בריאות הכללית. עם רמות אופטימליות של לחות, חלבון, סיבים, ושומן להרכב תזונתי מאוזן.

הפוסט קרוקקס וולנס לגורי כלבים בינוניים וגדולים עוף ואורז הופיע לראשונה ב-Spets.

]]>
 

מיסטר פט איטליה מציגה תזונה מותאמת במיוחד לגורים גדלים:
מזון לגורי כלבים שתוכנן בקפידה עבור כלבים גדלים. עשוי מרכיבים באיכות גבוהה ותומך בצמיחה ופיתוח שרירים.
עשיר בויטמינים ומינרלים חיוניים ומקדם בריאות הכללית.
עם רמות אופטימליות של לחות, חלבון, סיבים, ושומן להרכב תזונתי מאוזן.

הפוסט קרוקקס וולנס לגורי כלבים בינוניים וגדולים עוף ואורז הופיע לראשונה ב-Spets.

]]>
דיימונד נטורלס לכלבים בכל שלבי החיים, עשיר בעוף ואורז https://www.spets.co.il/product/diamond-naturals-all-life-stage-dog-formula-chicken-rice/ Sun, 11 Sep 2022 12:07:59 +0000 https://www.spets.co.il/?post_type=product&p=3464 דיימונד נאטורלס לכלבים בכל שלבי החיים, עשיר בעוף ואורז הוא מזון מאוזן ומלא המתאים לכלבים בכל הגילים. עשיר בעוף כמקור לחלבונים ושומן, המהווים אבני בניין לבניית שרירים ומספקים אנרגיה. מועשר במזונות על, שהם מקור לכמות אופטימלית של ויטמינים, מינראלים ונוגדי חמצון – התורמים למערכת חיסון חזקה ובריאה. עשיר בסיבים פרה- ביוטיים התורמים למערכת העיכול.

הפוסט דיימונד נטורלס לכלבים בכל שלבי החיים, עשיר בעוף ואורז הופיע לראשונה ב-Spets.

]]>
דיימונד נאטורלס לכלבים בכל שלבי החיים, עשיר בעוף ואורז הוא מזון מאוזן ומלא המתאים לכלבים בכל הגילים.

עשיר בעוף כמקור לחלבונים ושומן, המהווים אבני בניין לבניית שרירים ומספקים אנרגיה. מועשר במזונות על, שהם מקור לכמות אופטימלית של ויטמינים, מינראלים ונוגדי חמצון – התורמים למערכת חיסון חזקה ובריאה. עשיר בסיבים פרה- ביוטיים התורמים למערכת העיכול.

הפוסט דיימונד נטורלס לכלבים בכל שלבי החיים, עשיר בעוף ואורז הופיע לראשונה ב-Spets.

]]>
דיימונד נטורלס לגורי כלבים מגזעים קטנים ובינוניים, עשיר בעוף ואורז https://www.spets.co.il/product/diamond-naturals-small-medium-breed-puppy-formula-chicken-rice/ Wed, 17 Aug 2022 12:01:33 +0000 https://www.spets.co.il/?post_type=product&p=3429 דיימונד נטורלס לגורי כלבים מגזעים קטנים ובינוניים, עשירה בעוף ואורז – מזון מלא ומאוזן המותאם במיוחד לצרכיהם של גורים גדלים מגזעים קטנים ובינוניים ולאמהות מניקות. מכיל כמויות אופטימליות של חלבון ושומן, המתאימות לדרישות ההתפתחות המואצת של גורים בשנה הראשונה, DHA להתפתחות המח ומערכת הראייה. מועשר ויטמינים, מינראלים ונוגדי חמצון שמקורם במזונות על כמו אוכמניות, תפוזים […]

הפוסט דיימונד נטורלס לגורי כלבים מגזעים קטנים ובינוניים, עשיר בעוף ואורז הופיע לראשונה ב-Spets.

]]>
דיימונד נטורלס לגורי כלבים מגזעים קטנים ובינוניים, עשירה בעוף ואורז – מזון מלא ומאוזן המותאם במיוחד לצרכיהם של גורים גדלים מגזעים קטנים ובינוניים ולאמהות מניקות.

מכיל כמויות אופטימליות של חלבון ושומן, המתאימות לדרישות ההתפתחות המואצת של גורים בשנה הראשונה, DHA להתפתחות המח ומערכת הראייה.

מועשר ויטמינים, מינראלים ונוגדי חמצון שמקורם במזונות על כמו אוכמניות, תפוזים ופאפאיה, לתמיכה המערכת החיסון ולבריאות כללית טובה. מועשר בסיבים פרה ביוטיים על מנת לתמוך בפעילות בריאה של מערכת העיכול.

הפוסט דיימונד נטורלס לגורי כלבים מגזעים קטנים ובינוניים, עשיר בעוף ואורז הופיע לראשונה ב-Spets.

]]>
דיימונד נטורלס לכלבים בבתי גידול עשיר בעוף ואורז https://www.spets.co.il/product/diamond-naturals-breeder-formula-chicken-rice/ Sat, 13 Aug 2022 12:05:30 +0000 https://www.spets.co.il/?post_type=product&p=3472 הפוסט דיימונד נטורלס לכלבים בבתי גידול עשיר בעוף ואורז הופיע לראשונה ב-Spets.

]]>
הפוסט דיימונד נטורלס לכלבים בבתי גידול עשיר בעוף ואורז הופיע לראשונה ב-Spets.

]]>
דיימונד נטורלס לטיפוח העור והפרווה לכלבים בכל שלבי החיים https://www.spets.co.il/product/diamond-naturals-skin-coat-all-life-stages-dog-formula/ Tue, 02 Aug 2022 07:52:45 +0000 https://www.spets.co.il/?post_type=product&p=3379 מזון מאוזן ומלא לכלבים בכל שלבי החיים ומכל הגזעים. מכיל סלמון שגודל בגידול הומאני כמרכיב ראשון. רמות אופטימליות של חומצות שומן אומגה-3 ואומגה-6 לבריאות העור ולפרווה סמיכה, נעימה ובוהקת. מועשר בסופרפודס כמו אוכמניות, תפוזים ופאפאיה כמקור לויטמינים מינראלים ונוגדי חמצון לתמיכה במערכת חיסונית בריאה ופעילה ובסיבים פרה ביוטיים לתמיכה במערכת העיכול.

הפוסט דיימונד נטורלס לטיפוח העור והפרווה לכלבים בכל שלבי החיים הופיע לראשונה ב-Spets.

]]>
מזון מאוזן ומלא לכלבים בכל שלבי החיים ומכל הגזעים. מכיל סלמון שגודל בגידול הומאני כמרכיב ראשון.

רמות אופטימליות של חומצות שומן אומגה-3 ואומגה-6 לבריאות העור ולפרווה סמיכה, נעימה ובוהקת.

מועשר בסופרפודס כמו אוכמניות, תפוזים ופאפאיה כמקור לויטמינים מינראלים ונוגדי חמצון לתמיכה במערכת חיסונית בריאה ופעילה ובסיבים פרה ביוטיים לתמיכה במערכת העיכול.

הפוסט דיימונד נטורלס לטיפוח העור והפרווה לכלבים בכל שלבי החיים הופיע לראשונה ב-Spets.

]]>
דיימונד נטורלס לגורי כלבים מגזעים גדולים, עשיר בטלה ואורז https://www.spets.co.il/product/diamond-naturals-large-breed-puppy-formula-lamb-rice/ Sun, 31 Jul 2022 12:30:00 +0000 https://www.spets.co.il/?post_type=product&p=3377 מזון מלא לגורי כלבים המתאים לכל שלבי החיים. נוסחה זו פותחה במיוחד לספק את צרכיו של גור כלבים מגזע גדול. חומצת שומן DHA החיונית להתפתחות המח והראיה, כמויות אידיאליות של חלבון ומינראלים בשילוב עם חומצות שומן אומגה ונוגדי חמצון המסייעים לתמיכה בהתפתחות וגדילה של גור גדול המרכיב הראשון בנוסחא זו, הוא בשר כבש שמקורו בכבשים […]

הפוסט דיימונד נטורלס לגורי כלבים מגזעים גדולים, עשיר בטלה ואורז הופיע לראשונה ב-Spets.

]]>
מזון מלא לגורי כלבים המתאים לכל שלבי החיים.

נוסחה זו פותחה במיוחד לספק את צרכיו של גור כלבים מגזע גדול. חומצת שומן DHA החיונית להתפתחות המח והראיה, כמויות אידיאליות של חלבון ומינראלים בשילוב עם חומצות שומן אומגה ונוגדי חמצון המסייעים לתמיכה בהתפתחות וגדילה של גור גדול

המרכיב הראשון בנוסחא זו, הוא בשר כבש שמקורו בכבשים שגדלו באחו – זהו מקור נהדר לחלבון איכותי בעלזמינות ביולוגית גבוהה

מועשר בכמויות אופטימליות של ויטמינים ומינראלים שמקורם במזונות על כמו אוכמניות ותפוזים וחומצות אומגה לבריאות העור והפרווה

הפוסט דיימונד נטורלס לגורי כלבים מגזעים גדולים, עשיר בטלה ואורז הופיע לראשונה ב-Spets.

]]>
פרימורדיאל ללא דגנים לגורי כלבים עוף ודגי ים https://www.spets.co.il/product/primordial-grain-free-for-puppies-chicken-and-fish/ Wed, 06 Oct 2021 11:37:28 +0000 https://www.spets.co.il/?post_type=product&p=2862 אבותיהם של כלבים היו זאבים – טורפים אוכלי בשר. גורי זאבים ניזונו מהטרף שהלהקה צדה עבורם והיו מותאמים לתזונה של בשר טרי ודגים טריים.  פרימורדיאל ללא דגנים עוף ודגי ים לגורים הוא מזון מלא, נטול דגנים, עשיר בחלבונים ומכיל את הרכב חומצות האמינו שגור כלבים זקוק לו. בשר עוף, שמקורו אך ורק מעוף שגודל על […]

הפוסט פרימורדיאל ללא דגנים לגורי כלבים עוף ודגי ים הופיע לראשונה ב-Spets.

]]>
אבותיהם של כלבים היו זאבים – טורפים אוכלי בשר. גורי זאבים ניזונו מהטרף שהלהקה צדה עבורם והיו מותאמים לתזונה של בשר טרי ודגים טריים. 

פרימורדיאל ללא דגנים עוף ודגי ים לגורים הוא מזון מלא, נטול דגנים, עשיר בחלבונים ומכיל את הרכב חומצות האמינו שגור כלבים זקוק לו.

בשר עוף, שמקורו אך ורק מעוף שגודל על הקרקע, מספק חלבונים קלים לעיכול עם טעם נפלא שכלבים אוהבים. דגי ים, עשירים במלחים ומינראלים מספקים חלבון קל לעיכול וכמו כל הדגים, גם חומצות שומן אומגה 3, התורמות לבריאותם של העור והפרווה ומועילות מאוד ללב ולמערכת כלי הדם.

פירות וירקות, עשירים בויטמינים, מינראלים ופיטונוטריאנטים: תכונות האננס המסייעות לעיכול, אנטי-אוקסידנטים שמקורם ברימון וברוז היפ והתמיכה בתפקודי כבד שמעניק גדילן החלב נותנים לארוחה את האיזון המושלם בין טעם ונוטריאנטים – מוצר הוליסטי אמיתי התורם באופן פעיל לבריאותם הכללית של כלבים

הפוסט פרימורדיאל ללא דגנים לגורי כלבים עוף ודגי ים הופיע לראשונה ב-Spets.

]]>
אלפא ספיריט חצי לח – מולטי פרוטאין לגורי כלבים https://www.spets.co.il/product/alpha-spirit-multi-protein-puppies/ Tue, 08 Sep 2020 13:13:17 +0000 https://www.spets.co.il/?post_type=product&p=1753 מזון שלם וטבעי, חצי לח, מותאם במיוחד לגורי כלבים מכל הגזעים, מכיל 85% מבחר בשרים טריים איכותיים המתאימים למאכל אדם (עוף, בקר, כבד, חזיר ודגים) ופירות וירקות עשירים בויטמינים ומינרלים.   כדי לייצר 1 ק”ג של מזון זה, משתמשים ב-2.24 ק”ג בשר טרי ו-0.56 ק”ג דג טרי. המרכיבים הטריים שלנו מתבשלים בטמפרטורה נמוכה, כל שכל […]

הפוסט אלפא ספיריט חצי לח – מולטי פרוטאין לגורי כלבים הופיע לראשונה ב-Spets.

]]>
מזון שלם וטבעי, חצי לח, מותאם במיוחד לגורי כלבים מכל הגזעים, מכיל 85% מבחר בשרים טריים איכותיים המתאימים למאכל אדם (עוף, בקר, כבד, חזיר ודגים) ופירות וירקות עשירים בויטמינים ומינרלים.

 

כדי לייצר 1 ק”ג של מזון זה, משתמשים ב-2.24 ק”ג בשר טרי ו-0.56 ק”ג דג טרי.
המרכיבים הטריים שלנו מתבשלים בטמפרטורה נמוכה, כל שכל הרכיבים ההזנתיים, הויטמינים והמינרלים נשמרים.
המזון אינו מכיל קמחי בשר או תוספת שומן, ואינו מכיל דגנים או גלוטן.

הפוסט אלפא ספיריט חצי לח – מולטי פרוטאין לגורי כלבים הופיע לראשונה ב-Spets.

]]>
טייסט אוף דה ווילד לגורי כלבים – ביזון ואייל https://www.spets.co.il/product/high-prairie-puppy/ Tue, 08 Sep 2020 12:17:49 +0000 https://www.spets.co.il/?post_type=product&p=1731 מזון ללא דגנים (“Grain Free”) המבוסס על בשר ביזון צלוי ומגוון חלבונים מהחי (כבש, בקר, דגים).   נוסחה זו ללא דגנים מכילה אפונה, בטטה ותפו”א המספקים אנרגיה רבה לגור הפעלתן והמתפתח שלך.   ירקות ופירות טריים מספקים נוגדי חמצון לתמיכה במערכת חיסון חזקה.   הסיבים הפרהביוטיים אחראים לתמיכה בתאי מערכת העיכול ובספיגה יעילה.   חומצות […]

הפוסט טייסט אוף דה ווילד לגורי כלבים – ביזון ואייל הופיע לראשונה ב-Spets.

]]>
מזון ללא דגנים (“Grain Free”) המבוסס על בשר ביזון צלוי ומגוון חלבונים מהחי (כבש, בקר, דגים).

 

נוסחה זו ללא דגנים מכילה אפונה, בטטה ותפו”א המספקים אנרגיה רבה לגור הפעלתן והמתפתח שלך.

 

ירקות ופירות טריים מספקים נוגדי חמצון לתמיכה במערכת חיסון חזקה.

 

הסיבים הפרהביוטיים אחראים לתמיכה בתאי מערכת העיכול ובספיגה יעילה.

 

חומצות השומן אומגה 6 ואומגה 3 ביחס הנכון ביניהן תורמות לפרווה מבהיקה ועור בריא

 

כמות אופטימלית של DHA – חומצת שומן חיונית תסייע להתפתחות תקינה של רקמת המוח.

 

הגור שלכם משתוקק לטעמו של הטבע הפראי. קדימה תנו לו הזדמנות!

 

מתאים גם לכלבות בהריון ולאימהות מניקות

הפוסט טייסט אוף דה ווילד לגורי כלבים – ביזון ואייל הופיע לראשונה ב-Spets.

]]>